Sunday, March 16, 2008

Semalam yang seronok sangat.


Makan Muffin jer, sambil ber WIFI kat *buck.




Lepak kejap kat *buck, sebelum tengok 10000bc.



Sebelum masuk wayang, makan dulu, kat VIVO Cafe.

Semalam aku buat Movie marathon, seronok sangat, dapat cuti dua hari weekend. Jarang betul aku dapat cuti macam nie... Kalau tak On call, Mesti ada kelas. Hari sabtu semalam aku tengok cerita Spiderwick Cronicles ngan 10000BC. Dua2 pun bagus. Memang Recommended arr cerita2 tuu.

Tak rasa penat langsung, malah rasa best jer..sampai malam. Tidur lewat lagi semalam, Tengok Bola. Liverpool Lawan Reading, Masa Post half time yang aku sanggup tunggu tuu, aku tengok Liverpool dah belasah Reading 2-1. Tak tahan, ngantuk sangat. aku babai kengkawan aku, terus jer balik umah tidur.

Pagi nie, bangun sembahyang subuh.. (mak kejut ajak pergi surau lagi) . tapi aku tak ikut.. ha ha ha... kata banya kerja nak buat... pastu aku terus tido balik lepas semayang.

Dah 3 hari tak dapat call sebab kena barred. pagi nie settlekan celcom, bayar VISA dan mastercard HSBC, pastu VISA citibank pastu sain lawyer nyer borang plak kat menara citibank. huh huh huh huh.,.. settle kerja aku untuk bulan nie. Bior lambat sket... asal bayar. ha ha ha... senang hati den.

hari nie... nak tido lebey sket. esok kerja lagi.

No comments: