Monday, April 7, 2008

Am I overstressed?






Benda nie la yang karen muka aku pagi tadi!!

Hari nie aku dah pitam 3 kali dah setakat nie...
tiba-tiba jer dunia rasa berpusing-pusing. macam nie la agaknya orang rasa kalau dia ada vertigo agaknya... untung jugak aku dapat merasa pengalaman macam nie.. tapi aku tak mo sampai dua tiga ari.. cukup la aku menderita ari nie. oh tuhan.. ko ampunkan la dosa-dosa aku dan berikan lah aku kesihatan. Rabbishifna min qullida' waafina minalbala'... amin.

Mungkin aku sekarang nie tengah overstress buat aku nyer tesis, tak tidur malam.. bangun subuh..terus sambung aku nyer tesis... makan tesis, tidur tesis, mandi tesis..semua tesis.. berpinar2 mata aku depan komputer nie.

Ataupun aku perasan jugak yang aku dapat vertigo nie lepas aku buat facial muka aku.. adik yang buat facial kat aku tadi.. masa dah nak abis facial.. dia ada bagi karen sket kat muka aku.. pastu, bila aku bangun, symptom vertigo nie mula start... hhmmm... apa kena mengena karen muka ngan vertigo aku nie... confius aku. orang kata facial and spa leh buatkan aku lebih tenang, tapi nie cam ner plak... menderita yang aku tanggung.. balik Batu Pahat.. carik tukang urut kepala plak laa macam nie.