Monday, September 1, 2008

Cuti penggal... bercuti bersama keluarga. Air terjun bekok.


Eeh.. kita nie nak pergi berkelah ada ker tempat sembahyang.. Umie aku memang priority dia memang tempat sembahyang dan sembahyang. Itu paling dia jaga dalam hidup dia. Kalau boleh tempat tu mestilah bersih dan selesa, yang lain2 tak penting sangat.So, kitaorang pun bawakla satu khemah untuk meletak barang2 dan sembahyang walaupun percutian nie hanya satu hari( setengah hari pun tak sampai).

Inilah alam ciptaan tuhan yang maha agung.. alhamdulillah kami bersyukur atas nikmatmu.



Sandwich sardin pun jadik sedap kat tempat macam nie.. ada macam2 makanan umie sediakan.. makan bagai nak rak.. mandi sekejap2 jer.. pasal sejuk sangat air kat sini.. apapun.. percutian ini memang sangat2 menggembirakan aku, at least aku dapat gembirakan umie aku aku yang ditinggalkan keseorangan kat JB tu... kerana anak2 nya semua sedang bertaburan diseluruh pelusuk malaysia ini demi menimba ilmu di tempat orang.

1 comment:

Rush Murad said...

Dah lama tak pi picnic dgn my family... my mom suka pi Tanjung Balau... air terjun/sungai ni depa kurang sikit, balik2 depa pi Kota Tinggi atau Mersing sebab ada beach...