Monday, September 8, 2008


Semalam aku ngan beberapa kengkawan plan nak makan kat dalam hutan. Punya lah jauh tempat tuu, kat ulu yam. naik bukit, turun bukit, melintas empangan, masuk hutan... maka sampai lah kami ketempat tujuan, iaitu RIVERSTONE ECO RESORT. Tempat nie memang isolated skit dari kuala lumpur tapi unbelievable.. ramai jugak pengunjung tempat nie. parking space sampai tak muat. Masuk ke tempat nie.. cantik sangat, berlatar belakangkan kehijauan hutan, memang menggamit ketenangan. Kitaorang amik masa sebelum berbuka untuk meninjau perkarangan tempat resort ini dan amik few pic. indah dan tenteram.

pic nie adalah kak Midah yang famous itu, di ruangan makan, ada banyak review surat khabar yang menunjukkan wajah Kak Midah bergaya sakan depan camera. My best friend cuba mengambil kesempatan pada keglamouran Kak Midah the resort owner..
Wajah hepi kami sebelum berbuka, jalan-jalan ambil angin sambil kadang kala melepaskan angin juga.

Zizi yang pemalu itu cuba menolak perlawaan untuk diambil picturenyer.. sambil menunjukkan kemarahannya yang dibuat2. Lepas berbuka zizi terus tidak marah lagi sebab dah tak mampu kerana perut telah penuh diisi patin masak lemak tempoyak Kak Midah yang gile best.

Apeh dan Zizi bergurau senda sambil makan kuih... ( ehh.... korang nie tak puasa ker? waktu berbuka kejap lagi arrr). Kitaorang menghabiskan masa berbuka hari nie dengan menghayati keindahan alunan muzik hutan bersama angin hutan yang sepoi2 bahasa. Alhamdulillah.. kenyang.( balik jer dari tempat tuu... kitaoarang terus ke lotus plak... makan roti madura.. ehh... korang nie tak pandai kenyang ker?)

3 comments:

amirul usheruff dzulkarnain said...

aiyohh..makan nak byk kan..nnti pokcik turun tmpt tu..btw..dh add dh YM..

Anonymous said...

i would not wear the white shirt again,,,hahaha,, -apeh-

~ ....d.A.E....~ said...

hi...nk tnya...mcm mana nk gi tmpt ni eh?? nce yg amat la tmpt ni