Wednesday, January 7, 2009

Happy birthday Hamzah dan Congratulation untuk Pelancaran Website TravelRhapsody.com

Menjelang tahun 2009 ini, dimulakan dengan satu episode yang menggembirakan dan meriah dalam kalender hidupku. Dimulai dengan sambutan hari jadi Hamzah dan disambut dengan penuh meriah di restoran Intai-intai ampang. Ramai kawan-kawan lama datang dan berkenalan dengan kengkawan baru.

Hampir 60 orang hadir party birthday tu.. Picture dibawah ini adalah antara mereka2 yang amat menonjol dimalam itu. Ngeh ngeh ngeh

Sempena Birhtday yang gilang-gemilang itu, Saudara Hamzah Hamdani telah melancarkan satu websitenya sendiri iaitu www.travelrhapsody.com untuk pengembara2 seperti dia. banyak info tentang pengalaman beliau sepanjang merantau dan me'review'tempat2 menarik di malaysia dan dunia. Kalau nak tau lebih lanjut.. lawatilah website dia yang best ittewww di www.travelrhapsody.com, support skit yerr.

Meriah malam tuu, sampai ada dua kek sambutan. Mungkin satu kek untuk birthday dan satu lagi kek untuk pelancaran website nyer.. (Hamzah yang sedang meniup kek itu, yang pegang kek sorang lagi tuu... BUKAN BIRTHDAY DIA occay)

Pic kek ini diambil oleh En Saiful Nang... artistic, malatops pic.

Thanx juga kepada En.Baha (Owner restoran Intai-Intai) yang memberikan yang terbaik semasa kita menggunakan restoran dia. Food is marvelous, cosy environtment by the lake and settings meletops.

No comments: