Friday, May 16, 2008

LA LA LA LA KERJA.. HARI HARI KERJA... LALA LA LA ..TAKUT TAKDA KERJA..


Ini adalah gambar aku mengelat sebab keluar cepat.. tinggalkan consultant aku jahit dada patient aku sorang2... aku kata nak keluar sebab ada hal.. nak rehearsel terima anugerah.. tapi sebenarnya, aku tak jadi pergi rehearsel itteww... aku sebenarnya nak siapkan print tesis aku nak hantar hari khamis semalam.


Ini adalah environment kerja aku. tiap2 pagi aku akan memotong, menjahit dan mencantumkan beberapa bahagian pasakit aku... supaya mereka dapat terus menikmati nikmat hidup ciptaan tuhan dengan selesa. Tak lagi sakit2 dada, macam artis dalam television itteww..yang berlakon macam nak rak kena serangan jantung! ha ha ha.
aku puas hati kerana dapat membantu mereka,. walaupun sebenarnya tuhan yang lebih tahu segalanya.


Nie la doktor pakar perunding kat tempat aku kerja.. diaorang nie memang professional. kerja memang tip top. bertanggungjawab. sedikit sebanyak bantu aku mencorakkan peribadi aku.. supaya dapat berkhidmat dengan ikhlas macam diaorang.. TABIK BOS!! (nie picture salah sorang consultant orang puteh aku yang giler mengoperate orang.. satu hari leh buat sampai 3 kes besar) diaorang nie bukan kira apa2.. kadang2 tuu.. balik umah sampai pukul 11 malam.. selamba jer... aku jer yang cabut awal... sebab nak tengok bella.. pukul 6.30 petang... ha ha ha.. kantoll.


Sedikit kenangan yang aku nak kongsikan bersama-sama kamoo... anugerah perkhidmatan cemerlang 2007 just recently aku dapat. beserta rm 1000. Hmmm... terpikir jugaks.. cemerlang ker aku nie.. sampai bos calonkan aku... alhamdulillah... nie rezeki anak2 namanya... he he he.


Tengkiu bos, tengkiu KKM, lihatlah duniee... anugerah ini untuk kamoo semua yang menyokong perjuangan saya selama ini. (matila** ikot gaya azean herdawatie itteww.. terima anugerah)

1 comment:

Anonymous said...

wey.. haris,
aku dah siapkan capacity untuk blog ko sendiri. ko tak nak ker? aiseymen, aku siap dah "review" pasal doktor haris dalam blog aku lagi. itupun nasib baik aku terperasan blog ko ni kat Ladyrant.com.

Ladyrant.com tu pun client aku. Ko bila lagi nak jadi client aku?

Anyway, ni dia review aku:
http://www.rohaizad.com/2008/04/05/borak-hujung-minggu-bersama-dr-haris/

Jangan lupa contact aku: 013-7884548.

Salamzzz...